keskiviikko 19. lokakuuta 2011

Aamupala

Mukit: Arabia & KARE design
Teen"haudutin": Indiska
Tarjotin: Muurla Design

Olen koko lokakuun onnistunut joka aamu syömään aamupalan ja olen huomannut olossani suuren parannuksen. Ruokailurytmi on pysynyt tasaisena, ei tule nälkä ennen aikojaan, eikä pääkään ole kipeytynyt. Yleensä syön aamupalaksi puuroa soijamaidon kanssa ja juon smoothien jos olen sellaisen illalla tehnyt valmiiksi. Tänään minulla on vapaapäivä, joten kerkesin tehdä aamulla smoothien ja vihreää teetäkin ehdin nauttimaan. Teemuki tyhjenee päivän mittään, en sentään ihan litraa teetä jaksa aamusta juoda. Jostain syystä en ollut nälkäinen, mutta pitääkseni aamupalalupaukseni söin porkkanasämpylän puolikkaan, luomu para- ja cashewpähkinöitä ja pari kuivattua luumua.
Olen vähentänyt iltasyömisiä, koska olen huomannut, että iltaurheilun jälkeen en jaksa syödä mitään kovinkaan täyttävää. Tämä uusi rytmi taitaa olla minulle optimaalinen, sillä elämäntapapoliisini migreeni on pysynyt poissa jo kaksi viikkoa, taitaa tulla parin vuoden ennätys jos nyt vielä edes pari päivää pysyisi poissa, jos vielä pidempään niin mikäs sen parempi!
Päivänjatkot!

(smoothiessa banaania, mustikoita, gojimarjoja, kiiwi, appelsiini ja soijajogurttia eli sama kuin pari postausta alempana.)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti